torsdag, mai 25, 2006

Å bli en blogger!

Hallo. Her er jeg. Det kan hende jeg har gapt over mere enn jeg klarer når jeg skal prøve å lage en blogg. Men en må jo bare forsøke å henge på. I dag har jeg klart å legge inn et bilde, slik at du kan bli litt kjent med meg. Etterhvert håper jeg å få til litt mer innhold på det som engasjerer meg. Jeg er nå svært opptatt av situasjonen til baha'iene i Iran. De hadde fått det noe bedre. Men i løpet av det siste året har forholdene forverret seg betraktelig. Men dette kommer jeg tilbake til etter hvert regner jeg med.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Mette.
Jeg har ikke lest alt komplett, men jeg har lest mye av det du har skrevet her. Du er ei utrolig god og varm dame ( og i tillegg pen i det yttre) som jeg finner svært interessant å få lov å se inn i din tankeverden til.
Du har en rikdom og visdom som overgår mange av oss andre, og jeg takker for at du tar deg tid til å dele dem med oss lesere.
Fortsett med din skriving, den gir næring til dine lesere.
wiggo

3:34 p.m.  
Blogger Mette said...

Den hilsenen gledet meg virkelig wiggo :D
Jeg har jo ikke vært inne her å sjekket denne bloggen på år og dag, så litt usikker på når du fant den?
Takker også for alle gode debatter vi har hatt - Du har hatt din jobb for "Guds Rike" med å gjøre meg sterkere iallefall ;)

Hilsen Mette

9:39 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home